zaterdag, februari 28

Korte film: De Tafel

Jaaaaa hij staat online!! O o o ik ben zo trots! Op iedereen die meewerkte natuurlijk, maar stiekem (oke, helemaal niet stiekem) vooral op Tom! Dat is toch crazy; je eigen korte film schrijven en opnemen. Natuurlijk was het niet mogelijk zonder iedereen die mee heeft gewerkt, maar ja ik blijf toch een beetje biased.*

Een tijd terug schreef ik al over het opname weekend, dat kun je hier lezen. Maar ik zou vooral zeggen, ga naar die fillempie kijken swa.


Of klik hier om naar de website te gaan. Of hier om De Tafel op youtube te bekijken.

Nou geniet ervan.**




* Ik ben zo hip! Engels woorden door m'n Nederlandse tekst wajoooo. Zo americannnnn. Like, yeah.
* Een verwijzing naar de film is dat, anders denk je nu: Waarom zeg je dat zo?! DOE NORMAAL.
ps. hij is in 4 terragigabietjes opgenomen of weet ik veel wat, dus in HD het mooiste te bekijken

4 opmerkingen:

  1. Ahh wat een tof resultaat! Heel goed verhaal en mooi gefilmd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Leuk om te horen!! Ik zal het doorgeven aan de regisseur ;-)

      Verwijderen
  2. Cool! Ik vind vooral het begin sterk, als er nog niet zoveel dialoog is, maar sowieso als geheel ook cool :) Eén van de tofste dingen vind ik als de camera van links naar rechts/van rechts naar links rolt om de acteur te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wauwie, dit is zo tof! Wat mooi gefilmd en goed gespeeld en toffe beelden en en en leuk!
    Ik heb er met heel veel plezier naar gekeken :)! Echt leuk!
    Je mag er zeker heeel erg trots op zijn :). En, wie is Tom? Zit hij ook in dit filmpje? En ben jij nou het meisje in het begin? Leuk!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen