woensdag, december 31

2014 volgens Instagram

De 1e foto van 2014


Ik kocht/kreeg een yogamatje. Een van de beste dingen dit jaar want ik heb er veel gebruik van gemaakt! Veel yoga en heeeel veel fysio oefeningen gedaan.

 Ik las en herlas veel boeken. Dit blijft een van mijn favorieten. Sowieso Margaret Atwood, wat een vrouw.
Blijdorp met Tom en een van m'n zussen.

 Ik kreeg ineens vreemde emails en ik moest racen tegen de klok om kleine schedeltjes te vinden in ons huis.. The Sugarskull Mysteries
St. Vincent in Paradiso. EPIC.

Ik werd 23!

EP opnames met Jurriaan de cello-baas.

Ik kwam er achter dat stempels maken super leuk is!

Knip knip, haar korter.

Veel buiten geweest. Vlierbloesem cider en limonade gemaakt. Vanavond gaat de laatste fles cider open! 
Zelf in Paradiso spelen. OOK EPIC.

M'n EP! Ah ik vind het artwork nog steeds zooo prachtig. Gemaakt door de allerliefste Rosa de Weerd.

Meer stempels.

 IK WIL DEZE MUUR OKEE.
Ik behaalde mijn super spannende assessment en Tom maakte deze raw/vegan appeltaart voor me!

Zoals ik al schreef, ik kocht voor ongeveer €100 aan kookboeken dit jaar.

Naast oppassen op het huis van mijn vader, pasten we ook op het huis van een vriendin in Amsterdam. En haar kat Niko. Zie hier Niko. Dat was ook zo'n fijne tijd!

Ik hield zo'n 3 maanden een dankbaarheidsboekje bij, was erg leuk om te doen. Natuurlijk ben ik er onderhand mee gestopt! ;-)  
Het onderschrift bij instagram was dit: "According to my boyfriend I mumbled in my sleep.. "I don't know, maybe, okay?" Followed by "Alan Rickman.. Snape, Snape" and then I chuckled.. Don't know if it's a new high or a new low." Maar natuurlijk weet ik wel wat het is, sowieso een new high.

Dit boek vond ik voor €2,50 bij de kringloop en OMG beste vondst van 2014!! Heb het tweede deel al uit en ga sowieso deel 3 kopen als die uit is in februari!!
 

Naar de Efteling met Tom! Dit keer zag ik ook bovenstaande man.

De eerste opnames met Aline voor de video van Lady by the River. Verdere opnames komen nog.. spannond.

Een andere favo schrijver; Haruki Murakami. Ga dit jaar sowieso 1Q84 herlezen.

MET M'N VENTJE OP DE FOTO.

Jaaa tekenen is leeeeeeuk!

ER WAS SNEEUW! Jeeeeeeeeeej!!

De 1e en laatste officiële bierwandeling van 2014. Een prachtige tocht was het.

OKEETJES DAT WAS HET DAN.
Ik ga nog even wat aanrommelen hier, en misschien nog even slapen want ik moet vannacht werken.. van 22:00 tot 7:00. Huilen. Maar ja, moet ook gebeuren hè. Als je in Tivoli komt feesten zeg dan even hoi ofzo, wel zo gezellig.

OKE DOEI! En een hele fijne jaarwisseling en niet je vingers verliezen.
Tot de volgende! X


1 opmerking:

  1. HEY DAT BEN IK!!!! Die eerste foto van 2014, laf it. Wat een fijne fotootjes wederom. Ik ben nog steeds mega fan van je bordjes. Beter open je in 2015 een webshop. Gaat scoren hoor. Anyway, werkze en sterkte vannacht EN TOT IN 2015 DOEI!

    BeantwoordenVerwijderen